dimarts, 1 de juliol del 2008

Semblances

Invito a observar les tres fotografies amb atenció, aturar-se un moment i pensar què ens inspira cada personatge, quins records ens venen al cap mirant-los la cara, quin és el seu tarannà...
I un cop fet això pensar: tenen quelcom en comú?







Efectivament, els calbs poden ser intel·ligents, actius, barcelonins, admirats, responsables, influents, riallers, pacients, respectuosos, carismàtics, efectius, afectius, treballadors, savis, humils, aguts, discrets, educats, generosos i justos, o no...



4 comentaris:

Frank Bayer ha dit...

Ostres, quina jeta!!! I jo que tinc melenes què??

Anònim ha dit...

joan no esta gens malament el teu blog! veig que el mantens al dia i els articles no son avorrits! jo intento fer-ho aixi amb el meu, pero surt com surt... jejeje

http://ressenyes.wordpress.com

una abraçada

jordi lopez

Anònim ha dit...

per cert... no m'extranya que als favorits del teu blog hi surti U2! recordo la teva fal·lera pels britanics a la molina'99 jejej

Mons ha dit...

estic d'acord amb dos de les tres fotografies....