dimecres, 17 de març del 2010

Els cotxes a la nit

Dilluns, són les 22:00 de la nit i agafo el cotxe per anar a casa després de la classe. Com que estic rebentat faig coses que no acostumo a fer, i em dedico a mirar els cotxes amb els que em creuo. Hi ha molt poc tràfic. Des de Juli Garreta a casa meva tardo menys de 5 minuts, i no és precisament per la velocitat que porto. En aquest recorregut em creuo amb uns 15 cotxes, i hi veig quelcom interessant: 9 dels 15 són cotxes de gama alta o molt alta (BMW, Mercedes i Audi).
És possible que hi hagi alguna relació entre grans ingressos i hora de tornada a casa? Dilluns és el dia del cotxe de luxe a Girona? La zona per on passo per anar a casa és el Pedralbes gironí?
Avui torno a tenir classe, recolliré més dades!

4 comentaris:

Mons ha dit...

jo no crec que hi hagi relació entre tenir un cotxe de gama alta i acabar tard a la nit, per`què un home que es pot permetre un cotxe d'aquests arriba tant tard a casa si pot delegar les feines?

Frank Bayer ha dit...

Perfecte!! Grandíssim post!!

Anònim ha dit...

Moooooooooooolt bo!! El contrapunt és el meu vell Peugeot 307... dilluns al vespre creuo Girona pel mateix barri i a aquestes mateixes hores per tornar cap a casa.... potser sóc l'excepció que confirma la regla...!!!!!!! jejejejeje!!

Mons ha dit...

ei! que avui es dijous??? quins cotxes vares veure ahir????